onsdag 12 december 2012

Sjösjuk av känslor









Det gör lite ont i magen idag. Känner mig snurrig och lite lätt illamående, kan inte riktigt slappna av och blir varm och kall i jojo-svängningar. Så här blir det varje gång. Varje gång någonting blir på riktigt. När något jag har skapat blir verkligt. Det är så himla dumt, jag vet det. Men det går som inte att låta bli att tvivla, vara missnöjd och ångra lite lätt.
Jag menar, det finns alltid något som kunde varit bättre, någonting som borde ändrats, lagts dit eller tagits bort. Nu är det försent, tryckpressarna har gått varma idag när Svenska hjärntumörföreningens julkort 2012 trycktes.
Om några dagar ska jag vara glad och stolt över att det är min signatur som står för designen.
Det var hur som helst himla kul att jobba med!

3 kommentarer:

  1. Du är så himla duktig! Du har känsla för sånt här. Ta vara på det. :) skulle aldrig frågat dig om jag inte visste att du är grym :).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack bästa Göran! Ska ta detta med mig framåt och uppåt. Du borde också satsa uppåt! ;)

      Radera
  2. GUD VAD GRYMMA! Du är så duktig din talangfulle jävel! Blir så stolt!!!!!

    SvaraRadera