söndag 5 februari 2012

Succéhelg















Om inte det här är mitt kall så vet inte jag. Trivs som en fjäril i natten och leendet vill inte avta när jag tänker på allt som händer och vad som väntar. Jag är verkligen glad för allt som sker, att livet rullar framåt i full fart medan jag fortfarande hänger med. Underbart! Jag önskar att ni var med mig på vägen, lite stöttande och hjälp. Men jag klarar det, tillsammans med de här fantastiska människorna går inte annat. 
Att få min första pin var hur spännande som helst, jag har tagit första steget till Assistant Supervisor och fått den vackra guldörnen som symbol för det. Nu är planen lagd för nästa steg, Supervisor. Och jag ska kämpa för det! 

1 kommentar:

  1. Mod är inte alltid högröstat.
    Ibland är modet den still röst som vid slutet av dagen viskar; "Jag försöker igen imorgon."

    /Stolt kompis

    SvaraRadera