måndag 24 oktober 2011

Hej

Liten update kanske skulle sitta fint. 
Jag och Sara har sjukstuga idag, hals ont och en gnutta feber. Det är alltså otroligt synd om oss nu, därför kurerar vi oss med glass, lakritstopping och chokladkulor, halstabletter med smak av citron, grapejuice och självklart det allra viktigaste, nässdroppar. Förhoppningsvis är vi kurerade och redo för klassresa på torsdag, då bär det av mot stockholm med en del spännande stopp på vägen innan vi bänkar oss framför idol. Sen kommer jag faktiskt bege mig till Eskilstuna, ladda om batterierna i några dagar och andas lite ett tag. Jag ska även försöka ringa till lite LIA platser också så mina stackars axlar får lätta lite. 

För övrig har jag inget internet, snyltar lite på Saris ibland men har aldrig tid att riktigt uppdatera. och just det, jag har gått och blivit med en liten Macbaby, en Mac alltså. And i love it, förutom att jag inte riktigt förstår mig på den ännu. Men den är fin, riktigt fin. och man kan göra himla roliga saker! 

Sådär, då vet ni att jag lever. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar