lördag 10 september 2011

Entreprnörskolan is the place to be

Jag går på en så jäkla cool skola! Här kommer erbjudanden hit och dit. Det är fester som ska arrangeras, lokaler som ska smyckas, hemsidor som ska byggas om, motiv som ska designas och massa massa annat. Vi på Entreprenörskolan blir erbjudna att vara med och hjälpa till på riktigt mycket saker som sker här omkring. Flest erbjudande kommer just nu från Tegera arena, där massa olika events och arrangemang ordnas. Vissa jobb är betalda, andra för att få kunskap och erfarenhet, något att skriva på CV:t. Melodifestivalen kommer hit i år, om det är något jag vill så är det att få vara en del av den produktionen på ett eller annat vis. Om det så är som runner så kvittar det. Jag vill vara där, jag vill ha det på mitt papper! Men det som kommer hamna på mitt CV först och främst är Ladies Night!! Jag vet, sjukt kul. Nu ska jag visserligen inte vara med på något flashigt, jag ska nämligen vara säkerhetsvärd men ändå, jag ska vara där på plats och knyta kontakter. Skaffa erfarenhet och uppleva något som jag aldrig har gjort förut. Jag är lite nervig men jag längtar!

1 kommentar: