söndag 22 maj 2011

shame on you jenny

Det är ju så man får skämmas, fy vad dålig jag är på att uppdatera! Hur som helst har jag varit på besök på Entreprenörskolan i Leksand, vilken härlig skola! jag älskar miljön, skogen, vattnet, husen, allt. Precis så där behöver jag vistas i för att kunna prestera fullt ut. Jag håller tummarna sten hårt, det skulle kännas så fint att få gå där. Jag vet att jag inte ska hoppas för mycket, det krävs mycket arbetslivserfarenhet och riktigt så mycket som behövs har inte jag ännu. Men jag slutar inte drömma och hoppas!
Igår var det bowling night med mina fina kollegor på Din sko, men jag missade den. Mitt penicillin har satt fart på lilla magen så någon biltur på 3h vågade jag mig inte på. Hemsk synd, såg framemot det men jag hoppas att det blir fler gånger. Istället placerade jag mig hos några av mina finaste vänner här i stan, underbart att träffas, snacka och skratta. Mycket fin kväll trots omständigheterna, tack älsklingar :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar