torsdag 7 april 2011

typ glad

Känner mig glad i magen idag, jag vill så mycket och en del saker börjar ta sig. Jag har skrivit kontrakt idag och fått en hel bunt med scheman inför sommaren. Jag blev så glad när jag såg att det inte handlade om fyra veckor i mitten på juli som jag trodde. Jag har liksom fått jobb redan från v.16 och hela sommaren ut, hur fantastiskt är inte det? Så imorgon får jag svänga förbi coopen och se hur vi kan pussla ihop mina två scheman, känns inte som att min sommar kommer innehålla sol, bad och lata dagar i år igen. Det blir bra det :)

och vet ni vad, föreningen här planerar att bygga en stor pool precis utanför oss, hur bra låter inte det!? Fint med kvällsdopp utaför dörren varje kväll, mhmm! Hoppas hoppas att förslaget går igenom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar