fredag 8 april 2011

morgonmys? nix, morgontrött

Godmorgon på er, jag är svintrött idag. Lyckades vara vaken alldeles för länge i natt, sist jag kollade på klockan visade den 02.35. Det var även då jag bestämde mig för att inte kolla på den mer, så jag vet faktiskt inte vad klockan hann bli, men man kan ju tänka sig.. Blev i alla fall väckt av coopen vid åtta som vill ha lite akut inhopp någa timmar idag, visst sa jag.

Jag ställde en fråga igår, väl förberedd på det vanliga kansket som alldeles för ofta tynar ut i ett nej. Men inte igår, jag blev så glad att jag fnissade likt ett barn i ett rum fyllt av godis. Alla ned pressade fjärilar flyger nu runt i 120 i min mage och jag längtar och hoppas så väldigt väldigt mycket efter det här nu. Spola fram tiden lite, bara lite tack. Jag längtar så hemskt mycket. Jag fick ett Ja igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar