fredag 1 april 2011

on daa trejn

Om allt funkar som det ska så borde jag sitta på tåget hem till söderhamn just i detta nu. Jag känner att jag måste utvecklas i mitt bloggande och provar därför nu att tidsinställa ett inlägg, kan vara bra att kunna det! Jag sitter förmodligen bekvämt nersjunken i mina nya jeansshorts på ett lagomstort säte, med min stickade tröja värmande runt min överkropp och med en grå poncho som agerar täcke för stunden, det är vad jag gissar på! Kanske att jag har sådan tur att det ligger någon form av sötsak i väskan nedan för, hoppas. Om jag var mig då/nu/sen eller hur det blir, då skulle jag ta upp den precis nu, i hope i do ;) nej nu blev det här jättekonstigt, nu ger jag mig!
God morgon på er :)

Den här fina lappen sitter fastsydd i min nya kavaj, blir så glad varje gång jag upptäcker den. Fint gjort tycker jag, och precis rätt känsla man vill fyllas av. Åtminstone jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar