fredag 11 februari 2011

beslutsångest

Usch vad dålig jag har varit på att uppdatera! Jag har deppat lite över att mitt minneskort till kameran är försvunnet, så jag kan inte fota överhuvudtaget. Jag som vill visa er vad jag har gjort och köpt, skit tråkigt tycker jag. Men jag ska hitta en lösning på detta problem nästa vecka.

Som ni vet så praktiserar jag på Din sko förtillfället, verkligen skit kul. Mitt försäljnings snitt ökar för varje dag och det blir bara roligare och roligare att vara med och tävla. Vi har nämligen infört en tävling som går ut på att den som har haft lägst snitt under veckan får baka en liten kaka att bjuda på. Och baka är inte min starkaste sida får jag väl påstå. Så nu kämpar jag för fullt för att slippa det ;)

Jag har lagt undan några skor och kan inte välja vilken jag ska köpa först, vad tycker ni?




3 kommentarer:

  1. Oj, va svårt att välja sko. Den svarta är ju bra som passar till det mesta, men jag röstar nog på dom bruna pippilottaskorna ändå. Dom är ju lite annorlunda och själv har jag märkt att jag hellre dras till bruna skor nu för tiden.
    Lycka till sötnos! :D

    SvaraRadera
  2. Håller med ida, ta dom bruna först för de är inte lika vanliga och kan ju ta slut innan du hinner köpa dem! Fast iofs snart är du rik så köp båda ;)

    SvaraRadera
  3. Det är så grymt svårt att jobba i en skoaffär ska ni veta, ge mig allt! haha. Men jag känner detsamma Ida, jag har också börjat dras till brunt och även beigt, så det får nog bli dom först! ;)

    Sis, jag kommer aldig bli tillräckligt rik ;( men dom ska bli mina båda två! hehe. jag har även ett par till undanlagda, hihih.

    SvaraRadera