onsdag 9 november 2011

Men näe, nu...

JÄVLA *****! Självklart, oturen förföljer mig och inget verkar vilja gå i rätt riktning överhuvudtaget. Jag är fortfarande utan internet, jag har skällt och kämpat. Idag fick jag veta att mitt modem är borttappat... och att de inte har ett modem att skicka till mig. Jag blir så less. Less less less. Jag har tenta på fredag och miljarder grejer att lära in, tre projekt att få ihop, engelska läxor och en Sälenresa som väntar i helgen. Hur satan ska allt hinnas med? Utöver det här så ligger fortfarande Lia-tyngden på mina axlar och blir tyngre och tyngre..

Och just det, det blev kanske lite väl stor uppståndelse över bilden nedanför. Det vill säga om mina tuttar av någon anledning. Mejl, meddelande, kommentarer och telefonsamtal. Ja kära vänner, vi har konstaterat att det är min tröja som gör det, så nu kan ni pusta ut. Dom har alltså inte växt och jag har definitivt inte gjort dem, det är inte riktigt vad jag får i CSN liksom! 

Jag avslutar med att berätta att jag åtminstone blev godkänd på min första tenta, det gjorde gott i magen i alla fall. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar