onsdag 28 september 2011

i mean, why?

Jag är ur balans, rubbad, nedslagen och vet inte alls hur jag ska ta mig ur det här svarta, grop liknande hålet. Jag frågar mig själv varje dag hur jag ska vänja mig vid det här och varje gång gråter jag till svar. Det känns fel. Det känns fel för att det inte ska vara såhär. Jag vill inte. Det känns fel för att det är fel. Jag vet det, varför vet inte du det? Jag har så mycket frågor som jag aldrig fått svar på. Frågor som jag själv inte kan hitta svaren på. För jag förstår inte, jag förstår inte varför.     Varför    varför    varför    varför ? ? ?'
  
"
some are running scared, some are coming home,
some tell lies to make it through the day, others are just not facing the truth, 
some are evil men at war with good, and some are good struggling with evil, 
six's billion people in the world, six billion souls, 
and sometimes, all you need is one..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar