söndag 28 augusti 2011

Nollan

Noll noll noll noll motivation att blogga. Ingen inspiration, eller snarare för mycket kanske. Går det ihop? Upp1's insparksvecka är nu över, vi är alltså officiellt ettor nu och redo att sätta oss i skolbänken på riktigt. Ska bli otroligt skönt även om det har varit himla kul med alla aktiviteter som tvåorna så snällt hittat på åt oss. Vi avslutade veckan med kräftskiva igår, en skiva som bjöd på en hel del riktigt roliga stunder. Mat, snappsvisor och massa underhållning. Kort och gott, en riktigt bra kväll! Jag ska försöka få tag i lite bilder som jag kan lägga upp här så ni får se hur det såg ut. Vi var ju såklart utklädda till våra länder under middagen. Nu vill jag helst bara sova, är så ofantligt trött hela tiden, förstår inte varför. Min energi är alltså bortsprungen skulle man kunna säga. Jag ska försöka ta mig ut på en springtur och leta efter den om ett tag, jag vill verkligen hitta den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar