onsdag 17 augusti 2011

Minnen

Vilken härlig morgon! Det var otroligt skönt att vakna halv tio och faktiskt känna sig utvilad. Jag skuttade direkt ut på vinden och började rota bland alla kartonger tillsammans med kissen strykandes runt benen. Jag gosade ner mig bland klädsäckarna och gick igenom kartong för kartong skrattandes och gråtandes. Så himla många minnen där fanns, galet. Åter igen flyger så många olika känslor runt i min kropp, men det känns faktiskt inte så hemsk denna gång. Det känns okej att lägga det gamla bakom  mig och sikta på vägen framåt istället. För någonstans så skulle jag inte vilja göra om det jag har gjort en gång till, hade jag behövt så hade jag gjort det precis likadant men för allt i världen vill jag inte uppleva allt det igen, aldrig. Nu vill jag ha framtiden, den får mig alltid så pirrig, vilket gör mig så galt nyfiken!

Jag hittade så mycket fint, en del som jag absolut inte vill dela med mig av och en del som är så himla roliga minnen att jag bar måste visa en glimt av det! 
 Jag och Bullen fyllde 18, blev sjukt överraskade av våra fina vänner med kidnappning, tjejfest och dildoparty! och självklart fick vi vara prinsessor, haha.

































När min älskade klass var Mp2 så fixade vi maskerad på Halloween. En nomineringslista skrevs ihop, vi röstade och jag blev utsedd till Mp2s Tuffing. Vilken ära! För övrigt var jag ett blåbär den kvällen, ett vampyrblåbär, haha. 
 Detta är alltså ett av alla mina smeknamn!  För den som inte ser så är det alltså en bulle. Jenny bull-p. Detta namn kom till en sen eftermiddag i media-sofforna (såklart!) Vi hade närmare bestämt rörlig bild-lektion och jag och min kära Ida Blad hade skickat iväg två grabbar på uppdrag medan vi själva köpte ficka och la oss i sofforna. När grabbarna sen kom tillbaka halvsov vi i sofforna, jag hade lagt min bulle på soffkanten och var för trött för att lyfta armen när jag ville ta en tugga. Så jag åt alltså bullen från soffkanten med händerna instoppad i koftan. Det var då kommentaren kom från min vän Pontus  "Men Jenny din Bullpuppa! "  Efter det så har jag fått heta allt från Bullpuppa, bullp, bulle-p, bull-p osv. Ida gjorde då detta fina bokmärke till mig och självklart har jag sparat det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar