fredag 22 juli 2011

puss så länge

Jag har ingen inspiration till att blogg om dagarna. Har varit så fruktansvärt trött den här veckan, har varken gjort ett bra jobb på jobbet och varit som en jävla geting när jag kommit hem. Jag kan inte sov på nätterna och fastnar framför datorn när jag egentligen borde sova, går upp tidigt och jobbar hela dagarna. Men hör och häpna, idag är jag utsövd, ledig och pigg. Hur fantastiskt är inte det?! Min vackra mamma är här hos mig, vi har det så himla mysigt och bra. Idag var planen en mysig dag på parken zoo, men vädret ville inte sammarbeta så nu blir det en shoppingdag istället. Jag gråter inte floder med andra ord!

Ni fina läsare får ha lite tålamod med mig nu, humörsvängningarna gör det aningen
jobbigt att göra fina blogg inlägg. Your better off without me these days.

2 kommentarer: