söndag 3 juli 2011

heart

Idag är det den tredje, jag älskar nummer tre. Allt med tre är speciellt. Tre är min signatur, nummer tre har målat mitt liv. Alla mina viktiga val i livet innehåller denna magiska siffra, alla betydelsefulla datum innehåller detta tal. Det kanske inte alltid är en synlig trea, det kanske inte alltid finns en tydlig förklaring till dess koppling. Ibland får huvudet lista ut det betydelsefulla genom kanske matematik, statistik, eller möjligtvis mystik. Jag vet inte, men finns där det gör den. Trean. Så vacker i sin form, ståtlig med sina stolta kurvor. Så lätt att använda, så enkel att göra. Så betydelsefull för så många där den tydligt visar sin stolthet genom att äga platsen i den finaste och mest betydelsefulla symbolen som vi alla vill ha en del av. Tre är mitt hjärta, tre är jag. <3  

3/3-06
3/4-91   
  .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar