torsdag 7 juli 2011

handlar Rihannas låtar om mig?

Jag börjar tro det. Det känns så verkligt att det knyter sig i magen när jag verkligen läser orden hon sjunger. Känslor, frågor, funderingar, allt. Allt som bubblar runt i kroppen har hon satt ord på i fantastiska låtar. Låtar som inte är några tio poängare men har texterna, ni vet det lilla extra som får en att tappa andan. Jag tappar andan, texterna är så skrivna ur mitt liv just nu att jag blir rädd. Det är det mest ärligaste som kretsar kring mig nu, så ärligt och tydligt att de som känner mig kan se ett frågetecken skrivet i pannan så stort, tydligt och svart att jag knappt är mig själv längre. Tack Rihanna för att du förstår. Kan inte längta mer efter 2 november än jag gör nu, det ska bli så fantastiskt att ta in dessa fantastiska ord live.


Complicated
California king bed

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar