onsdag 22 juni 2011

välgörenhet

Hej fina ni, det har inte funkat att lägga upp bilder på hela dagen vilket fick mig att tappa tålamodet riktigt ordentligt eftersom jag har rensat bland en kartong med massa skor som bara står och väntar på att få bli använda. När jag satt och rotade och hittade skor i fint skick så fick jag en idé. Jag har alltid tyckt att att skänka och ge bort till behövande är en fantastiskt fin gest, det är något som jag tänker på ofta och gärna vill göra. Hittills har det blivit att vi har skänkt till loppisar här omkring, men nu tänkte jag att jag skulle försöka samla ihop en slant att skänka till någon viktig organisation. Jag vill kunna bidra till en bättre värld, jag vill vara med och göra skillnad om det så bara är 50 kronor spelar ingen roll. Allt räknas! Jag börjar här med tre par skor som är perfekt i sommar, hoppas någon av er nappar på min idé och vill vara med och göra en insats :)




Maila mig eller kommentera här om ni är intresserade! 
jeennysvensson@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar