onsdag 1 juni 2011

text

Det känns som att det behövs lite mer text i min blogg. Det känns tomt, fast ändå ganska fyllt? Ja hur som helst tycker min magkänsla att det är dags för ett textinlägg, sen om inlägget handlar om att det borde vara ett textinlägg det vet jag inte riktigt om min magkäsla hade tänkt sig och det var väl inte riktig det jag hade hoppats på att skriva. Men ändå sitter jag här och fortsätter skriva om mitt inägg som borde handla om något spännande, intressant eller klatchigt som snarare är slöseri på eran tid för er stackare som läser och läser, läser så här långt fast det inte handlar om något alls men ändå tar upp en bit av min blogg, precis som tanken från första början var: att här skulle finnas ett textinlägg att läsa för den som vill, dock ett värdelöst sådant. Nej nu sätter jag faktiskt punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar