tisdag 21 juni 2011

reashopping

Jag har shoppat på sia idag, där jag fick presentkort av mina underbaringar när jag fyllde. Passar mig perfekt! Speciellt nu när det var 40% rea på nästan allt i butiken. Jag fyndade lite till mitt blivande hem i leksand, känns galet. Men jag har längtat efter den här dagen så länge, dagen då jag inte handlar bara för att jag vill ha, utan för att jag kommer behöva fylla ett hem med prylar, möbler och en massa andra livsnödvändigheter. Sjukt kul! Det blev två fotoramar, lite annorlunda och tuffa tycker jag. Man sätter alltså ett foto i snöret längs kanten så som det vita papperet är ner stucket på ena ramen. Glasskålar på fot som jag vill ha i ett vackert skåp och ta fram vid extra fina tillfällen. Sist men inte minst, så vet jag inte vad man kallar den, en skål fast tre skålar? Tjaa, fin är den i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar