lördag 18 juni 2011

home sweet home

Jag är äntligen hemma, så otroligt skönt. För första gången på länge sov jag hela natten och då halvsov jag ändå så gott under duntäcket i soffan redan från klockan sju. I dag vankas det 20-års fest för bästa Marris, kommer bli en toppen bra kväll, jag ska vara glad, glad, och ännu mer glad. Regnet öser ner och det är grått och trist i Söderhamn idag, men i mig lyser solen, jag är så glad!

Mammi hade köpt nya gardiner till köket och matrummet (eller nya och nya, det blir nytt för mig eftersom jag knappt är här längre). Dom är så fina, shabby chic romantiska, i like. Sakta men säkert börjar mamma övergå till just den stilen lite här och var, vilket jag tycker är jätteskönt. Jag mår så bra bland den stilen, harmonisk, romantisk och avslappnande. Framför allt snygg!


Bilderna gör dem inte rättvisa dock, det blev så mörkt och konstigt. Men här är så ljust, vitt och mysigt i verkligheten, så fantisera er den allra bästa bilden av hur det ser ut, för så ser det ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar