tisdag 5 april 2011

april, min månad, vår månad

Det är svårt det där med "hem" jag vet liksom inte riktigt vad som är hem eller om något riktigt är hem längre, just nu känns det mer som att jag provisoriskt packar upp och packar ner mitt liv i resväskan i väntan på att landa på min egen plats. Jag längtar efter det. Men nu är jag alltså hemma i Eskilstuna igen. Jag fick åka bil idag med en god vän, vi brummade ner till stockholm snabbt som blixten imorse och satte oss på espresso house för lite fika kl 9.30. Jag kände för lite ensamtid så jag bestämde mig för att stanna några timmar i sthlm och bara strosa runt i affärer och koppla av lite för mig själv. Det var skönt och det var kul. och det blev lite dyrt också tror jag..

Jag dokumenterade med några få bilder från helgen,  känner inte för att skriva en hel roman om vad som hände så så här får det bli :)

 Fick fantastiska hattaskar av mina goa vänner,
tur att mallsa vet vad jag har tjatat om, lyckliiig! 
 En söt liten pojke tyckte bestämt att jag skulle ha dalahästar
om jag skulle flytta till dalarna :) 
 OSLAGBAR present, sis hon kan hon!
 och go mat fixade syrran med, dutti tjej
 Sånt där som jag bara älskar, åh!
Min och Isabelles 20-års tårta, finn ett fel ;) 
Mamma var lite rädd att jag inte hade något att göra här nere! :)

Jag fick en massa massa mer bra att ha grejer och ni vet såna där viktiga kuvert som man brukar få rejäla bidrag i på dagar som dessa! och så fick jag såntdär som man brukar få av sina vänner när man fyller 20, typ varor från glasbanken och till och med ett presentkort där. Tusen tack för alla fina presenter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar