fredag 11 mars 2011

pirr, längtan och nedräkning

Jag jobbade min första riktiga dag på Din sko idag, tro det eller ej men jag blev lite små nervös trots att jag varit där i fler veckor nu. Det blir en lite speciell känsla när man känner att det är på riktigt, lite pirr i magen och ett leende på läpparna som avslöjar glädjen inombords. Det kändes bra idag, helt klart :) Plus att jag gick rätt långt över mitt mål denna veckan som var att sälja utensilier för minst 1000 :-, landade på närmare 1400:- så nu somnar jag med gott samvete i natt!

För övrigt så längtar jag hem, hem till min lilla mami och systeryster. Jag saknar mina vänner mer och mer för varje dag som går och inser att vänner är bland det viktigaste man har. Jag trodde någonstans att jag var mer av en ensmvarg men även där inser jag att jag kanske inte är det, jag behöver umgås, skratta och ha kul. Men självklart behöver jag den här tiden för mig själv också, det är nyttigt för mig. Nej nu får det var slut på känslostorm här, nu laddar jag för en ny jobbdag imorgon och räknar ner till hemfärd den 19:e. sleep tight.

miss you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar