torsdag 31 mars 2011

"Förlåt vad sa du? jaha om jag lever, ja jo det gör jag faktiskt"

Jag är frisk i magen, men sjuk i öra- näsa- hals. Plus att mina läppar pulserar och är blodröda, clown? känns så, ser ut så, men är inte så. Jag frågade mina arbetskamrater idag om mina läppar såg konstig ut mot min lila halsduk, jag fick skratt som svar, hur ska man ta det? ;) praktikanten gillar sina ordinarie ändå!

Jag hade en kreativ måndag, jag pysslade på golvet större delen av dagen, klädde inte på mig förrän fem när stallet kallade, hur skönt? Jätteskönt :)  tisdag och onsdag har bara rullat på, pretty händelselös. Förutom att det pirrar i min mage konstant och leendet som sträcker sig hela vägen upp till öronen avslöjar hur glad jag känner mig över att det bara är fyra dagar kvar till min dag. Det avslöjar att det går bra på många banor i mitt liv, jag har två smmarjobb att kombinera och jag känner mig positiv inför sommaren och vad framtiden har att erbjuda mig. Halva jag är glad, och det glädjer mig, jag tror det är min tur att ha lite medvind nu. För övrigt har jag bjudit in fina vänner att fira min stora dag tillsammans med mig, känns så himla kul att ni vill göra det med mig, jag ser verkligen fram emot en toppenkväll. Nu ör klockan 23.58 och jag vill verkligen publicera detta inna tolv! PUSS

update: tro på fan att jag inte hann ändå! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar