söndag 20 mars 2011

amazing

 
Gårdagen var minst sagt spontan och förbaskat härlig! Fick umgås med min familj på förmiddagen och svidade om inför en myskväll med två av mina finaste brudar. Myskvällen tog en helomvändning, och blev till en kväll värd att minnas. Vi tog en sväng tillbaka i tiden, försvann in i våra 15 åriga jag och entrade ett femton-artonårs disco, eftersom fröken Söderlund mitt i allt skulle jobba. Jag fick agera praktikant, hålla i kameran och ibland till och med blocket, men mest av allt ville jag bara släppa loss och dansa. Dock tillät inte mina vänner det men förstår inte varför det skulle vara pinsamt? ;) Efter en timmes jobbande mitt i festandet så fotsatte vi in instängda i ett litet rum, viskandes och fnissandes över situationen. Det kändes verkligen som om vi var fem år tillbaka i tiden, viskandes för att inte bli påkommen och med en häxblandningen som är så fruktansvärd att den måste drickas med varannan klunk mojito, ja frida hon kan hon!  
När klockan slog tolv sprang vi fem år framåt i tiden igen och entrade krogen med ett leende på läpparna och glimten i ögat. Fantastisk kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar