söndag 6 februari 2011

på annan ort

Nu är det på riktigt. Idag har jag flyttat till Eskilstuna, jag har adressändrat och lastat in mitt liv i ett nytt litet rum. Det är en speciell känsla att byta stad och miljö, ändra på livsvanorna och uppleva nya saker. Jag gillar det, magkänslan pirrar på rätt sätt och viljan är så stark den bara kan bli. De kommande veckorna kommer vara en stor omställning för mig, men samtidigt en nyttig omställning.
Jag ska lägga mitt  eget liv i första hand, rätta till det som blivit fel och för första gången ge mig själv det jag behöver. Bara för min egen skull.

1 kommentar:

  1. Det låter jättebra gumman! Håller tummarna för att allt ska gå som DU vill att det ska! Men jag kommer sakna dig som ett as... kommer dock att hälsa på vare sig du vill det eller inte!! :P

    SvaraRadera