måndag 14 februari 2011

fantastiska vän

Det låg ett rött kuvert i brevlådan imorse, smilbanden drog sig snabbt upp till öronen och jag kunde riktigt känna hur nyfikenheten började bubbla i kroppen. Jag visste att det var från en utav mina allra finaste vänner,
däremot kunde jag för allt i världen inte vet vilka ord min talanfulla vän skulle välja att ge mig en dos av. Den var bra, den var känslofull och den här dosen mår jag bra av. Brevet gav mystik, det var rött och dök upp i brevlådan på självaste alla hjärtans dag, kan det bli mer spännande? Jag blev glad. Både på insidan och på läpparna. Min vän du är så otroligt givmild, omtänksam och fantastisk. Att du offrar tid till att sätta dig ner och skriva ett brev till mig för att jag ska få ett rött brev hem i brevlådan på alla hjärtans dag, det är alldeles galet Frida. Fantastiska människa, jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar